loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 83 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (3)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (آیفون)

Viber 3.1 iOS

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای iOS منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل یا تبلت خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل آیفون و تبلت های آیپد قابل نصب است)

میلادزند بازدید : 80 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک به زبان انگلیسی)

Windows 8 Secrets eBook

 

 

ویندوز 8 با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های جدید ارائه شده است. هرچند مایکروسافت تلاش کرده تا قابلیت های جدید ویندوز 8 را طوری ارائه کند که کاربران نسخه های قبلی ویندوز نیز بتوانند به راحتی با آن کار کنند، ولی امکانات جدیدی در ویندوز 8 وجود دارد که یادگیری آنها نیازمند آموزش و یا سروکله زدن با ابزارهای مختلف است.

 

در این مطلب، کتاب اسرار ویندوز 8 (Windows 8 Secrets eBook) را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب به صورت PDF و به زبان انگلیسی است. ولی برای آموزش قسمت های جدید ویندوز 8 در آن از عکس های مختلف استفاده شده تا کاربرانی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند نیز بتوانند طبق آموزش های تصویری، امکانات جدید ویندوز 8 را یاد بگیرند.

میلادزند بازدید : 77 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادیتور حرفه ای هگزادسیمال

WinHex 17.0

 

 

تمام برنامه نویسان، هکر ها، Cracker ها، و کاربران حرفه ای کامپیوتر، همیشه یک ادیتور هگزا دسیمال حرفه ای بر روی ویندوز خود دارند. کاربرد اصلی این ادیتور ها، نمایش و یا ایجاد تغییر در کدهای تشکیل دهنده فایل ها است.

 

تمام فایل های کامپیوتری (متن، موسیقی، فیلم، نرم افزار، عکس، و ...) از مجموعه ای از کدها تشکیل شده اند. برنامه های نمایش دهنده فایل ها، این کدها را خوانده و محتویات آن را (مثلا یک فیلم) نمایش میدهند. اما اگر این فایل ها را با یک ادیتور هگزا دسیمال باز کنید، میتوانید کدهای تشکیل دهنده آنها را ببینید.

 

نرم افزار WinHex یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین ادیتورهای هگزادسیمال است. این نرم افزار میتواند به صورت مستقل از سیستم عامل، کدهای تشکیل دهنده محتوای فایل ها را نمایش داده و ویرایش کند. توسط WinHex میتوانید محتویات یک فایل، یک فولدر، یک درایو، و حتی کل دیسک سخت را به صورت یکپارچه و در قالب مجموعه ای از کدها مشاهده کنید. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات موجود در حافظه Ram و حتی تغییر بلادرنگ آن نیز هست. این قابلیت برای برنامه نویسان و کرک کننده های نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

میلادزند بازدید : 86 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

در این مطلب، دوره کامل Android Bootcamp 2012 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره به صورت تصویری (فیلم) به آموزش برنامه نویسی اندروید میپردازد.

میلادزند بازدید : 82 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 مجموعه کامل کلاه قرمزی نوروز 92

 

 

 

بدون شک کلاه قرمزی محبوب ترین برنامه عروسکی برای ما ایرانی هاست. شخصیت کلاه قرمزی برای اولین بار در سال 1371 در برنامه ای با عنوان صندوق پست در تلویزیون ظاهر شد. در این برنامه که با حضور ایرج طهماسب به عنوان مجری پخش میشد، کلاه قرمزی فقط به عنوان مهمان حضوری چند دقیقه ای داشت. اما آنقدر محبوب شد که به زودی به عنوان شخصیت محوری برنامه قرار گرفت و مجموعه های تلویزیونی زیادی تا امروز با حضور او به عنوان نقش اصلی ساخته شده است.

 

چند فیلم سینمایی نیز بر اساس نقش کلاه قرمزی ساخته شده است که هرکدام جزو پرفروش ترین فیلم های سال شدند. از جمله این فیلم ها میتوان به کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، و کلاه قرمزی و بچه ننه اشاره کرد.

 

طرفداران اصلی کلاه قرمزی، بچه های دهه 60 هستند. به همین دلیل هم وقتی در چند سال اخیر برنامه های نوروزی کلاه قرمزی پخش میشود، بیشتر بچه های دهه 60 که امروز بزرگ شده اند پای تلویزیون مینشینند. این موضوع را حتی سازندگان این برنامه هم میدانند. برای همین هم هست که بسیاری از طنز های این برنامه فقط برای بزرگتر ها قابل درک است.

 

 

در این مطلب، مجموعه کامل برنامه نوروز 92 کلاه قرمزی را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 18 قسمت است.

میلادزند بازدید : 74 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!

 

انیمیشن های پت و مت داستان زندگی روزانه این دو نفر را روایت میکند. آنها وقتی میخواهند کارهای ساده ای مثل روشن کردن ماشین لباسشویی، یا میخ کردن یک قاب عکس را انجام دهند آنقدر خرابکاری میکنند که مشکلات جدیدی درست میشود. اما نکته جالب این است که آخر سر بالاخره کار را انجام میدهند. ولی نتیجه آن چیزی نیست که باید میشد!

 

انیمیشن پیت و مت با تکنیک عکس برداری لحظه به لحظه ساخته شده است. در این تکنیک، عروسک ها در یک موقعیت ثابت قرار میگیرند و یک فریم گرفته میشود. سپس کمی حرکت داده میشوند و فریم بعدی گرفته میشود. در نهایت این فریم ها پشت سر هم قرار میگیرند تا به صورت یک فیلم در بیایند.

 

اولین قسمت از انیمیشن پت و مت در 12 آگوست سال 1976 پخش شد. و آخرین قسمت آن هم در سال 2004 ساخته و پخش شد. این انیمیشن محصول کشور چکسلواکی بوده و طبق اعلام تهیه کنندگان آن، برنامه ای برای ساخت قسمت های جدید پت و مت وجود ندارد.

 

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه کامل 77 قسمت پت و مت را برای شما آماده کرده ایم.

میلادزند بازدید : 101 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

میلادزند بازدید : 117 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار سالید ورک 2014 نسخه کامل - Solidworks Premium 2014

نرم افزار سالیدورک یکی از محبوب ترین ابزارهای طراحی صنعتی است. در بین تمام نرم افزارهای طراحی صنعتی شاید فقط نرم افزار Catia به عنوان رقیبی جدی برای Solidworks مطرح باشد.

 

توسط نرم افزار Solidworks میتوان انواع مدل های صنعتی را با مختصات دقیق هندسی، منحنی ها، شیب ها، و نماهای گوناگون طراحی کرد و نتیجه کار را به صورت طرح 2 بعدی یا 3 بعدی مشاهده نمود.

 

با توجه به امکانات وسیع و متنوع نرم افزار سالیدورک برای طراحی صنعتی، این نرم افزار مورد استفاده اکثر دانشجویان و مهندسین رشته های فنی از جمله مکانیک و صنایع قرار میگیرد. این نرم افزار میتواند عملیات مختلف صنعتی از جمله مدل سازی، ورق کاری، روکش کاری، جوش کاری، ریخته گری، قالب سازی، تست مقاومت، تست حرارت، و ... را شبیه سازی کند.

میلادزند بازدید : 140 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

گلچین پانزده صدای SMS جدید و با کیفیت منتخب سال

 

 

مجموعه ای از SMS Tone های جدید و با کیفیت منتخب سال 2011 . این  SMS Tone ها با کیفیت بالا بوده و توسط تیم موبایل سرزمین دانلود از میان هزاران زنگ SMS که در سال 2011 عرضه شد گلچین شده است.

 

میلادزند بازدید : 137 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی موبایل فوتبال واقعی 2012 (جاوا) - Real Football 2012

 

 

بازی محبوب فوتبال واقعی، نسخه 2012 این دفعه با گرافیکی بهتر و استادیوم های واقعی تر، لذت فوتبال واقعی را به شما هدیه می دهد.

میلادزند بازدید : 152 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فارسی ساز آفیس 2013

Office 2013 Persian Language Interface Pack

 

 

 

مایکروسافت معمولا پکیج هایی برای تغییر زبان نرم افزارهای معروف خود (از جمله ویندوز و آفیس) منتشر میکند. این پکیج ها به اسم Language Interface Pack یا به طور خلاصه LIP شناخته میشوند.

 

به تازگی پکیج فارسی ساز آفیس 2013 از طرف مایکروسافت ارائه شده است. این پکیج که به صورت یک برنامه نصبی است، میتواند منوها، پیغام ها، راهنما، و سایر قسمت های آفیس را فارسی کند. همچنین امکان غلط یابی و اصلاح خودکار متن فارسی را نیز دارد.

 

فارسی ساز آفیس 2013 محیط این نرم افزارها را به زبان فارسی تغییر خواهد داد:

Word, PowerPoint, Excel, Outlook

 

فارسی ساز آفیس 2013 در سه پکیج مختلف و برای نسخه های 32 و 64 بیتی ارائه شده است. که همه این نسخه ها را میتوانید به صورت رایگان از2طی دانلود دریافت نمایید.

 

میلادزند بازدید : 167 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم فوق العاده زیبای رسوایی با لینک مستقیم


کارگردان: مسعود ده نمکی | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: 120 دقیقه | سال تولید: 1391

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 846 + 413 مگابایت

خلاصه داستان:

افسانه دختر جنوب شهری که به علت بدهی های مالی پدر زیر فشار طلبکاران قرار دارد اقدام به دزدیدن سفته های پدرش می کند. در حین فرار با روحانی زاهدی آشنا می شود. روحانی در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می شود…

بازیگران:

اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمد‌رضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی، تینا آخوند‌تبار، ارسلان قاسمی، امیر دژاکام، امیر نوری، اسماعیل خلج، مجید مشیری، آرزو افشار، مهسا کامیابی، عباس محبوب، محبوبه بیات، ابولفضل همراه، فرامرز روشنایی و…


 

 

 

 

میلادزند بازدید : 158 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آرشیو کامل برنامه نود در سال 1392 با لینک مستقیم و کیفیت بالا


تهیه کننده: عادل فردوسی پور | آرشیو سال 1392

فرمت: MP4 | حجم تقریبی: 800 مگابایت

 



 

 

میلادزند بازدید : 266 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستقیم و رایگان پچ آپدیت جدید بازی PES 2013

با نام PESEdit.com 2013 Patch 5.1

نسخه جدید و فوق العاده پچ آپدیت بازی فوتبال محبوب و پرطرفدار پس PES 2013 توسط تیم PESEDIT منتشر شد. مهم ترین تغییر در این پچ، بیش از 1000 نقل و انتقال تابستانی و اضافه شدن 15 چهره جدید و… به بازی میباشد.

تصحیح تمامی مشکلات اولیه در بازی

آپدیت آخرین نقل و انتقالات تابستان در سال 2013

اضافه شدن اتوماتیک بسته ی الحاقی Data Pack 6.00

ارتقاء کامل بازی به پچ آپدیت رسمی 1.04 به صورت اتوماتیک

نصب این پچ به همه علاقمندان به این بازی جذاب توصیه می شود

 

 

 

میلادزند بازدید : 133 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.

 

میلادزند بازدید : 281 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه ای از براش ها و Shape های فتوشاپ -

Brush And Shape for Photoshop

 

 

 

این مجموعه حاوی دو فایل با پسوند csh است که هر کدام شامل صدها طرح Shape میباشد. این طرح ها در نرم افزارهای گرافیکی مختلف از جمله فتوشاپ قابل باز کردن و استفاده میباشد.

 

همانطور که میدانید Shape ها طرح هایی با قابلیت برداری (Vector) هستند که قابلیت بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت را دارند.

 

نمونه ای از طرح های موجود در این مجموعه را در عکس بالا مشاهده میکنید.

 

میلادزند بازدید : 156 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی بنر و تبلیغات متحرک برای سایت -

Easy Web Animator v1.5

 

 

Easy Web Animator نرم افزاری بسیار ساده اما در عین حال کارآمد برای ساخت بنر های تبلیغاتی است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد.
طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است.

میلادزند بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تری دی مکس 2013

Autodesk 3D Studio Max 2013

 

 

 

نرم افزار تری دی مکس، اگر قدرتمند ترین نرم افزار انیمیشن سازی نباشد، حداقل معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار انیمیشن سازی در بین فارسی زبانان است.

 

انواع کتاب های آموزش  3D Max و کلاس ها و آموزشگاه های مختلفی که در آنها این نرم افزار را تدریس میکنند، نشان دهنده اوج محبوبیت و کاربرد بالای این نرم افزار است.

 

ضمن اینکه از قدرت بالا و توانایی های بینظیر 3D Max نباید غافل شد. در اکثر انیمیشن ها و جلوه های کامپیوتری در فیلم سازی، ردپایی از 3D Max به چشم میخورد. این نرم افزار، مجموعه ای از خلاقانه ترین و بهترین ابزارها را برای طراحی 3 بعدی و انیمیشن در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

بی دلیل نیست که هرجا صحبت از ساخت انیمیشن 3 بعدی میشود، ناخودآگاه ذهن شما معطوف نرم افزار تری دی مکس میشود.

 

میلادزند بازدید : 128 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رتوش عکس صورت

PT Portrait

 

 

 

هرچند تمام نرم افزارهای معروف گرافیکی (مثل فتوشاپ) امکان رتوش صورت را دارند، ولی رتوش حرفه ای با این نرم افزارها نیاز به مهارت بالایی دارد. به همین دلیل در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن به راحتی میتوانید عکس چهره را رتوش کرده و آن را زیباتر کنید.

 

نرم افزار PT Portrait مخصوص روتوش چهره (پرتره) میباشد. این نرم افزار محیط ساده تری نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ویرایش عکس دارد. چون امکانات آن فقط برای رتوش و آرایش چهره طراحی شده است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را درست مثل یک طراح حرفه ای رتوش کنید. کارهایی مثل برداشتن خال و لک، روشن کردن رنگ پوست، سفید کردن دندان ها، آرایش موها، گریم صورت، حذف قرمزی چشم، رفع چین و چروک پوست، و ... توسط این نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.

 

میلادزند بازدید : 90 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت آسان کافی نت

Antamedia Internet Cafe 7.5

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای مدیریت کافی نت وجود دارند. اما یا بسیار ساده هستند و امکانات کمی دارند، و یا آنقدر پیچیده هستند که کار با آنها سخت و دشوار است.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای مدیریت کافی نت به شما معرفی میکنیم که هم امکانات خوب و قابل قبولی دارد و هم کار با آن خیلی سخت نیست. اگر شما اطلاعات مختصری در مورد شبکه و مدیریت کافی نت داشته باشید، با چند ساعت کار با این نرم افزار میتوانید کاملا در آن تسلط پیدا کنید.

 

نام این نرم افزار، Antamedia Internet Cafe است که به تازگی نسخه جدید آن (نسخه 7.5) منتشر شده.

 

این نرم افزار هم مثل برنامه های مشابه، دو بخش Client و Server دارد. که بخش Client باید روی کامپیوترهای کاربران (کلاینت ها) ، و بخش Server روی کامپیوتر اصلی مدیر کافی نت نصب شود. سپس از طریق بخش سرور میتوانید تمم کامپیوترهای کلاینت را تحت نظر بگیرید و مدیریت نمایید.

 

کارهایی مثل جلوگیری از خاموش کردن کامپیوترها، نحوه دسترسی کاربران به اطلاعات هارد دیسک، اجازه دسترسی کاربران به برنامه های نصب شده، محاسبه میزان ترافیک مصرفی و صورت حساب هر کاربر، تنظیم پهنای باند مجاز هر کلاینت، و ... از طریق این نرم افزار قابل انجام است.

 

میلادزند بازدید : 124 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی CSS حرفه ای

TopStyle 5

 

 

استفاده از تکنولوژی CSS برای طراحی قالب های گرافیکی صفحات وب، کار طراحان و برنامه نویسان وب را ساده کرده است. زیرا با کمک CSS دیگر نیازی به درج کدهای تکراری در صفحات مختلف نیست. بلکه فقط یک بار طراحی اصلی انجام میشود و سپس با فراخوانی آن در هر قسمت از صفحه، میتوان ظاهر و قالب مورد نظر را پیاده سازی کرد.

 

تنظیم رنگ و اندازه فونت، بک گراند، جدول کشی، و بسیاری از تنظیمات دیگر مربوط به قالب وب سایت را میتوان با کمک CSS پیاده سازی نمود. به همین دلیل هم هست که امروزه تقریبا تمام سیستم های مدیریت محتوای وب سایت (CMS) از تکنولوژی CSS برای طراحی قالب گرافیکی استفاده میکنند.

 

هرچند برای طراحی CSS نیاز به هیچ نرم افزار جانبی نیست، اما نرم افزارهایی وجود دارند که میتوانند به کاربر برای ساخت CSS کمک کنند. این نرم افزارها طراحی کدهای پیچیده CSS را ممکن ساخته و همچنین میتوانند کد های آماده را ویرایش کنند.

 

نرم افزار TopStyle نیز یکی از همین نرم افزارهاست. توسط این نرم افزار طراحی و ساخت CSS با سرعت و دقت بالا امکان پذیر است.

 

میلادزند بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت

Template Monster Web Templates

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.

 

این قالب ها به صورت HTML و همراه با سورس تمام فایل های گرافیکی میباشد.

 

میلادزند بازدید : 94 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر فایرفاکس، نسخه 21 نهایی

Mozilla Firefox 21

 

 

 

 

بعد از دو نسخه آزمایشی، نسخه نهایی فایرفاکس 21 چند روز پیش منتشر شد. و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

مرورگر Firefox در حال حاضر محبوب ترین مرورگر در بین کاربران اینترنت است. بر اساس آخرین برآورد ها، بیش از 70 درصد کاربران اینترنت از فایرفاکس برای مشاهده سایت های اینترنتی استفاده میکنند.

 

در نسخه جدید فایرفاکس، آخرین آپدیت ها و تغییرات 2013 از طرف تیم توسعه ی موزیلا فایرفاکس اعمال شده است. اکنون فایرفاکس 21 در عین زیبایی و کاربرد آسان، مجهز به مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدید نیز شده است.

 

میلادزند بازدید : 123 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی، یعنی Adobe Flash Player 11.7 منتشر شده است. این نسخه برای مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) قابل نصب و استفاده می باشد.

 

میلادزند بازدید : 91 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی

Google Chrome 27 Final

 

 

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.

 

 

میلادزند بازدید : 111 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود اینترنت اکسپلورر 10 ، نسخه نهایی

Internet Explorer 10 Final

 

 

نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر، Internet Explorer 10 منتشر شد!

 

جدیدترین نگارش از مرورگر پیش فرض ویندوز (یعنی همان اینترنت اکسپلورر یا IE) ، همزمان با ویندوز 8 ارائه شده بود. اما این نسخه تا الان فقط بر روی ویندوز 8 بود و امکان نصب جداگانه آن برای ویندوز 7 وجود نداشت.

 

اما چند روز پیش سرانجام نسخه نهایی و قابل نصب از IE 10 منتشر شد. اکنون شما میتوانید اینترنت اکسپلورر 10 را دانلود کرده و روی ویندوز 7 خود نصب کنید.

 

از امکانات قابل توجه Internet Explorer 10 میتوان به سرعت بسیار بالای آن در بارگزاری صفحات (نسبت به نسخه های قبلی) اشاره کرد. همچنین تغییراتی در ظاهر و محل قرار گیری ابزارهای مختلف در این نسخه از مرورگر IE اعمال شده است تا کار با آن راحت تر و سریع تر باشد.

 

میلادزند بازدید : 100 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی (دیتابیس) SQL تحت وب

phpMyAdmin 4

 

 

 

 

تمام سایت ها و برنامه های تحت وب، از بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده (DataBase) برای ذخیره اطلاعات متنی استفاده میکنند. به عنوان مثال نوشته های همین مطلب که در حال مطالعه آن هستید، در دیتابیس سایت سرزمین دانلود ذخیره شده و از روی آن خوانده میشود.

 

فرمت های مختلفی برای ذخیره دیتابیس وجود دارد. اما یکی از محبوب ترین آنها که از همه فراگیر تر است، فرمت MySQL است. این فرمت از طریق کدهای PHP مدیریت میشود.

 

برای برقراری ارتباط با دیتابیس، نیاز به یک برنامه رابط دارید. بهترین برنامه رابط برای بانک اطلاعاتی MySQL ، نرم افزار تحت وب phpMyAdmin است.

 

وقتی شما یک فضای میزبانی وب تهیه میکنید، معمولا در سیستم مدیریت آن (که میتواند cPanel ، DirectAdmin و ... باشد) امکان دسترسی به phpMyAdmin نیز به شما داده میشود. تا بتوانید دیتابیس های مورد نیاز خود را بسازید و مدیریت کنید.

 

(توجه داشته باشید که phpMyAdmin مخصوص سرورهای میزبانی لینوکس است. در سرویس های میزبانی ویندوز از برنامه های دیگری برای مدیریت دیتابیس استفاده میشود)

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه نرم افزار phpMyAdmin را برای شما تهیه کرده ایم.

 

میلادزند بازدید : 721 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ریاضیات

Maple 16

 

 

 

 

نرم افزار Maple بدون شک بهترین نرم افزار ریاضیات است. این نرم افزار توانایی حل معادلات ریاضی، رسم انواع نمودار و گراف، محاسبات جبری و منطقی، محاسبات هندسی، حل توابع پیچیده، و ... را دارد.

 

به همین دلیل هم هست که دانشجویان رشته های ریاضی و مهندسی همگی با این نرم افزار سروکار دارند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار Maple به همراه سه Addon پرکاربرد آن را برای شما آماده کرده ایم.

 

میلادزند بازدید : 96 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل 3D Max 2013

(دانلود اختصاصی از طی دانلود)

 

 

 

 

نرم افزار 3D Max معروف ترین نرم افزار برای طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. از این نرم افزار به دلیل امکانات محاسباتی و مهندسی که دارد، علاوه بر ساخت انیمیشن برای طراحی سازه های معماری و صنعتی نیز استفاده میشود.

 

یکی از ویژگی های مثبت نرم افزار تری دی مکس، سازگاری آن با پلاگین ها و افزونه های مختلف است. همین افزونه ها هستند که امکان کاربری های مختلف را فراهم میکنند. از یک طراحی ساده 3 بعدی گرفته تا ساخت انیمیشن برای بازی های کامپیوتری، و یا طراحی معماری ساختمان. نرم افزار 3D Max از عهده همه اینها بر میآید.

 

 

 

 

میلادزند بازدید : 92 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی

ProgeCAD 2013 Professional 13

 

 

 

نرم افزار ProgeCAD مخصوص طراحی مدل های صنعتی میباشد. این نرم افزار میتواند بر اساس معیارها، پارامترها، و اندازه های مورد نظر کاربر، طرح نهایی را مدل سازی کرده و به صورت 3 بعدی نمایش دهد.

 

هرچند امکانات نرم افزار ProgeCAD به پای نرم افزاری مثل اتوکد نمیرسد، ولی محیط ساده تر و قابلیت های منحصر به فرد آن باعث شده است تا بسیاری از طراحان، این نرم افزار را به اتوکد ترجیح دهند.

 

اما نرم افزار ProgeCAD فقط برای مدل سازی نیست. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نقشه کشی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی نقشه های ساختمانی، طراحی دکور و معماری داخلی، و... میباشد.

 

میلادزند بازدید : 119 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اتوران برای CD و DVD های مالتی مدیا

Autorun Pro Enterprise II v6

 

 

حتما شما هم CD یا DVD هایی که منوی اتوران دارند را دیده اید. این منوهای اتوران بستگی به اینکه محتویات CD یا DVD چه چیزی باشد امکان نصب نرم افزار، پخش فیلم یا صدا، مطالعه متن، مشاهده عکس، و غیره را در اختیار کاربر قرار میدهند. این اتوران ها معمولا با نرم افزارهای مخصوص این کار ساخته میشوند.

 

یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای ساخت منوی اتوران، نرم افزار Autorun Pro Enterprise است. توسط این نرم افزار و بدون نیاز به برنامه نویسی، میتوانید منوهای مالتی مدیا (چند رسانه ای) طراحی کنید.

 

میلادزند بازدید : 98 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استاندارد نمایش PDF (پی دی اف)

Adobe Reader XI 11

 

 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.

 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.

 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.

 

تنها چیزی که نیاز دارید یک نرم افزار برای نمایش PDF است. تا پیش از این، نرم افزار استاندارد نمایش فایل های PDF با اسم Adobe Acrobat Reader ارائه میشد. اما نسخه های جدید این نرم افزار Adobe Reader نام دارد. چرا که علاوه بر فرمت PDF ، قادر به نمایش سایر فرمت های نرم افزارهای Adobe نیز هست.

 

میلادزند بازدید : 101 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

 

میلادزند بازدید : 120 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل درایورهای ویندوز 7

 

 

 

Windows 7 Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. اگر چه ویندوز 7 بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود.

 

معمولا به همراه هر قطعه سخت افزاری، یک CD حاوی برنامه راه انداز (Driver) نیز وجود دارد. همچنین هر کمپانی تولید کننده سخت افزار، آخرین درایور های آپدیت شده قطعات را در سایت خود قرار میدهد.

 

پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، جدیدترین درایور های مورد نیاز برای نصب سخت افزار ها در ویندوز 7 را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی درایور تمام قطعات سخت افزاری بوده و بر اساس مدل قطعات دسته بندی شده است.

 

اگر CD راه انداز (درایور) یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید و یا میخواهید جدیدترین نسخه آن را داشته باشید، این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.


برخی از سخت افزارهای جدید، دارای درایورهای جداگانه برای نصب در ویندوزهای 32 و 64 بیتی هستند. در این مجموعه نیز برای این گونه سخت افزارها، هم نسخه 32 بیتی و هم نسخه 64 بیتی درایور آنها قرار داده شده است.

 

درایور های ارائه شده علاوه بر کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) ، برای لپ تاپ هم قابل استفاده است.

 

 

میلادزند بازدید : 112 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

DriverPack Solution 12.3

 

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

میلادزند بازدید : 91 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آپدیت های امنیتی مایکروسافت، برای ویندوز 8

Microsoft Security Updates 2013 for Windows 8

 

 

 

مایکروسافت به طور منظم آپدیت های امنیتی را برای نسخه های مختلف ویندوز منتشر میکند. این آپدیت ها، آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب کرده و باگ ها و سایر اشکالات را برطرف میکنند.

 

در این مطلب، جدیدترین آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز 8 را آماده کرده ایم. شما میتوانید با دانلود و نصب این آپدیت ها، حداکثر امنیت را برای ویندوز خود فراهم کنید.

 

میلادزند بازدید : 82 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اضافه کردن منوی کاربردی به ویندوز

True Launch Bar 6

 

 

 

اگر از محیط استاندارد و ساده منوی استارت و Taskbar ویندوز خسته شده اید، و یا میخواهید منوها و دسته بندی های دلخواهی در ویندوز خود اضافه کنید، برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم!

 

نرم افزار True Launch Bar میتواند منوی های کاربردی (لانچ بار) در ویندوز شما ایجاد کند. چیزی شبیه به منوی استارت. با این تفاوت که میتوانید آن را در هر کجای دسکتاپ خود قرار دهید و ابزارهای دلخواه خود را به آن اضافه کنید.

 

علاوه بر اینها، خود نرم افزار True Launch Bar نیز به صورت پیش فرض دارای چندین ابزارک کاربردی برای ویندوز میباشد.

 

میلادزند بازدید : 96 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور 3 بعدی کوسه ها

Sharks 3D Screensaver

 

 

 

اگر به دنبال یک اسکرین سیور زیبا، 3 بعدی، و خیره کننده برای کامپیوتر خود هستید، اسکرین سیور Sharks 3D Screensaver را از دست ندهید!

 

این محافظ صفحه نمایش، تصاویری زیبا و 3 بعدی از حرکت کوسه ها در اعماق اقیانوس را نمایش میدهد.

 

البته این اسکرین سیور علاوه بر زیبا کردن ویندوز و سرگرم کردن شما، به اطلاعات شما در مورد کوسه ها نیز اضافه میکند. زیرا تمام جزئیات آن بر اساس واقعیت و زندگی و حرکات طبیعی کوسه ها طراحی شده است.

 

میلادزند بازدید : 96 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز 8، نسخه حرفه ای

Windows 8 Professional, 32 & 64 Bit

 

 

با گذشت دو ماه از ارائه ویندوز 8 نسخه Enterprise و استقبال کاربران، اکنون سرزمین دانلود معرفی میکند:

ویندوز 8 حرفه ای، نسخه 32 و 64 بیتی

(Windows 8 Professional, 32 & 64 Bit)

 

این نسخه، جدیدترین نگارش از ویندوز 8 میباشد که به صورت رسمی از طرف خود مایکروسافت ارائه شده و هیچ دستکاری در آن انجام نشده است.

 

از امکانات جدید این نسخه از ویندوز 8 میتوان به بهینه سازی USB3 و Bluetooth ، امکان رمز گذاری کامل اطلاعات، تشخیص میزان نور محیط از طریق وب کم و تنظیم خودکار نور صفحه نمایش، رابط کاربری جدید مترو، و سیستم امنیتی پیشرفته آن اشاره کرد.

 

ویندوز 8 حرفه ای در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده و در ادامه میتوانید هر کدام از این نسخه ها را به همراه فعال ساز کامل ویندوز 8 دانلود نمایید.

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 31,348
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود