loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 85 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود 3 دوره کامل تحقیق قرآن کریم (تلاوت با صوت) ، از 3 قاری مختلف

 

 

 

به تلاوت با صوت قرآن کریم، در اصطلاح تحقیق قرآن گفته میشود. نام گذاری تحقیق به این علت است که این شیوه تلاوت، حق مطلب را در مورد تلاوت قرآن کریم ادا میکند.

 

تحقیق قرآن کریم شبیه به قرائت مجلسی است. با این تفاوت که معمولا با تجهیزات صدابرداری حرفه ای ضبط میشود و کیفیت بالایی دارد. قرائت هایی که معمولا در صدا و سیما و قبل از زمان اذان پخش میشود نمونه قرائت های تحقیق هستند.

 

اکثر قاریان مشهور، حداقل یک دوره کامل تحقیق قرآن کریم را اجرا و ضبط میکنند. گوش دادن به تلاوت قرآن کریم به شیوه تحقیق میتواند اشکالات قاریان جوان را برطرف نماید.

 

در این مطلب، 3 دوره کامل قرائت با صوت (تحقیق) قرآن کریم را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل قرائت 3 تن از قاریان ارجمند قرآن کریم است.

 

این مجموعه بی نظیر و ارزشمند به صورت صوتی (MP3) بوده و روی کامپیوتر، موبایل، و انواع دستگاه های پخش MP3 قابل اجرا میباشد.

 

 

میلادزند بازدید : 94 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه عظیم گرافیک های EPS ، در طرح های اسلامی

 

 

 

طوطی دانلود تقدیم میکند:

مجموعه عظیم گرافیک های EPS ، در طرح های اسلامی

 

این مجموعه بی نظیر، حاوی 990 طرح لایه باز گرافیکی با فرمت EPS و با موضوع طرح های اسلامی است.

 

فایل های EPS به صورت Vector (برداری) هستند. مهم ترین قابلیت طرح های وکتور این است که میتوانید تا هر اندازه آنها را بزرگنمایی کنید بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود. این فایل ها در اکثر نرم افزارهای گرافیکی متداول (مثل فتوشاپ و کورل) قابل استفاده هستند.

 

طرح های این مجموعه، در موضوعات مذهبی و اسلیمی هستند. از این سورس های گرافیکی میتوان در طراحی بنر، بیلبورد، پوستر، و همچنین طراحی سایت، فلش، و انیمیشن استفاده نمود.

 

این مجموعه فایل های EPS ، در 14 دسته بندی ارائه شده است. گرافیک ها دارای قالب و رنگ بندی بسیار متنوعی هستند. در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از نمونه فایل ها را مشاهده کنید.

 

میلادزند بازدید : 98 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار نقشه شهرهای ایران، با قابلیت مسیریابی، مخصوص موبایل (اندروید) -

Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android

 

تمام موبایل های جدید دارای تکنولوژی GPS برای مسیر یابی هستند. اما برای استفاده از این تکنولوژی علاوه بر موبایل، به نرم افزار نقشه مسیریابی نیز احتیاج دارید.

 

نرم افزار Sygic Iran GPS Navigation یکی از بهترین نرم افزارها برای مسیریابی GPS است. این نسخه شامل نقشه شهرهای بزرگ ایران بوده و توسط آن میتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، از مسیریابی GPS استفاده کنید. شهرهای تهران، اصفهان، کرج، شیراز، مشهد، قم، و تبریز از جمله شهرهایی هستند که دسترسی به نقشه کامل و مسیریابی GPS در آنها توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

 

این نرم افزار نقشه ها را به صورت 3 بعدی نمایش میدهد و مکان فعلی شما را نیز مشخص میکند. در صورت تمایل میتوانید مقصد خود را در نقشه مشخص کنید تا این نرم افزار بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار دهد!

 

این نقشه کاملا فارسی بوده و مجهز به سیستم راهنمای گویای فارسی است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را برای شما تهیه کرده ایم که بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد. بدیهی است که برای استفاده از این نرم افزار، موبایل یا تبلت شما باید دارای تکنولوژی GPS باشد.

 

 

میلادزند بازدید : 101 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی قالب سایت

Artisteer 4

 

 

 

یکی از مهم ترین نکات برای وب مستر ها (صاحبان سایت ها) ، طراحی قالب یا همان ظاهر گرافیکی سایت میباشد. چون وقتی بازدید کننده ای وارد یک سایت میشود قبل از اینکه امکانات آن سایت را ببیند، ظاهر سایت را مشاهده میکند. بنابر این داشتن یک قالب زیبا برای سایت میتواند در جلب بازدید کننده بسیار موثر باشد.

 

شما برای سایت خود میتوانید از قالب های آماده استفاده کنید که بستگی مستقیمی به سیستم مدیریت سایت یا CMS آن دارد. همچنین اگر در زمینه برنامه نویسی و طراحی تسلط داشته باشید میتوانید خودتان قالب سایت را طراحی کنید.

 

اما یک روش دیگر، این است که از نرم افزارهای مخصوص طراحی قالب سایت استفاده کنید. یکی از این نرم افزارها Artisteer است که به شما امکان انجام طراحی های زیبا برای قالب سایت را میدهد. توسط نرم افزار Artisteer بدون اینکه نیاز به دانش برنامه نویسی یا طراحی داشته باشید میتوانید از کدهای HTML, XHTML, CSS برای طراحی قالب استفاده نمایید.

 

این نرم افزار همچنین قادر به ساخت قالب برای سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس، دروپال، دات نت نیوک، و ... میباشد.

 

میلادزند بازدید : 132 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جلوگیری از ایجاد تغییرات در ویندوز، دیپ فریز

Deep Freeze Enterprise 7.6

 

 

 

نسخه 7.6 نرم افزار Deep Freeze منتشر شد!

 

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که برای کامپیوترهایی که مورد استفاده عمومی هستند کاربرد زیادی دارد. (مثل کامپیوترهای موجود در کافی نت، هتل، گیم نت، سایت های دانشگاهی و ...)

 

نرم افزار Deep Freeze میتواند ویندوز را با تمامی نرم افزارها و تنظیمات آن ذخیره کند. بعد از روشن شدن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز، کاربران میتوانند هر کاری که میخواهد با سیستم عامل انجام دهند. اما به محض اینکه کامپیوتر را ریستارت کنید، دوباره همه چیز مثل اول میشود. دقیقا مثل وقتی که آن را با Deep Freeze ذخیره کرده بودید.

 

به این ترتیب هر تغییراتی که کاربران در کامپیوتر ایجاد کنند، با ریستارت شدن سیستم از بین میرود. اگر شما مسئول یک کامپیوتر عمومی هستید، با کمک این نرم افزار میتوانید خود را از دردسر فایل های اضافه ای که کاربران روی دسکتاپ ایجاد میکنند یا برنامه هایی که نصب میکنند خلاص کنید. حتی تغییرات و تنظیمات مرورگر نیز با ریستارت شدن سیستم به همان حالتی برمیگردد که شما تنظیم کرده بودید.

 

میلادزند بازدید : 103 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

 

 

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

 

به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

 

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

 

 

میلادزند بازدید : 107 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی

 

 

طب سنتی ایران، اطلاعات ارزشمندی از خواص گیاهان برای درمان بیماری ها ارائه کرده است. این اطلاعات حتی امروزه هم کاربرد دارد. به همین دلیل کتاب هایی که حاوی معرفی گیاهان دارویی و خواص آنها میباشد از زبان فارسی به زبان های مختلف ترجمه شده و مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، یک کتاب الکترونیکی برای شما تهیه کرده ایم که شامل معرفی گیاهان دارویی است. در فهرست این کتاب، صدها گیاه دارویی به ترتیب حروف الفبا ذکر شده و خواص هرکدام از آنها در درمان بیماری ها توضیح داده شده است.

 

علاوه بر این، فهرستی از بیماری های متداول نیز در این کتاب آورده شده و روش درمان هر کدام از آنها با گیاهان دارویی شرح داده شده است.

 

بیشتر دارو های گیاهی که در این کتاب به آنها اشاره شده است از عطاری ها قابل تهیه میباشد. برخی از آنها هم همیشه در دسترس ما هستند ولی شاید خواص آنها در درمان بیماری ها را نمیدانستیم. مثلا آیا میدانستید که از گوجه فرنگی میتوان به عنوان اشتها آور، تنظیم کننده سیستم گوارشی، و همچنین به عنوان یک لوسیون برای جوش های صورت استفاده کرد؟

 

سرزمین دانلود مطالعه این کتاب ارزشمند را به کلیه کاربران توصیه میکند.

 

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 615
  • بازدید کلی : 31,336
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود