loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 265 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستقیم و رایگان پچ آپدیت جدید بازی PES 2013

با نام PESEdit.com 2013 Patch 5.1

نسخه جدید و فوق العاده پچ آپدیت بازی فوتبال محبوب و پرطرفدار پس PES 2013 توسط تیم PESEDIT منتشر شد. مهم ترین تغییر در این پچ، بیش از 1000 نقل و انتقال تابستانی و اضافه شدن 15 چهره جدید و… به بازی میباشد.

تصحیح تمامی مشکلات اولیه در بازی

آپدیت آخرین نقل و انتقالات تابستان در سال 2013

اضافه شدن اتوماتیک بسته ی الحاقی Data Pack 6.00

ارتقاء کامل بازی به پچ آپدیت رسمی 1.04 به صورت اتوماتیک

نصب این پچ به همه علاقمندان به این بازی جذاب توصیه می شود

 

 

 

میلادزند بازدید : 133 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.

 

میلادزند بازدید : 280 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه ای از براش ها و Shape های فتوشاپ -

Brush And Shape for Photoshop

 

 

 

این مجموعه حاوی دو فایل با پسوند csh است که هر کدام شامل صدها طرح Shape میباشد. این طرح ها در نرم افزارهای گرافیکی مختلف از جمله فتوشاپ قابل باز کردن و استفاده میباشد.

 

همانطور که میدانید Shape ها طرح هایی با قابلیت برداری (Vector) هستند که قابلیت بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت را دارند.

 

نمونه ای از طرح های موجود در این مجموعه را در عکس بالا مشاهده میکنید.

 

میلادزند بازدید : 156 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی بنر و تبلیغات متحرک برای سایت -

Easy Web Animator v1.5

 

 

Easy Web Animator نرم افزاری بسیار ساده اما در عین حال کارآمد برای ساخت بنر های تبلیغاتی است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد.
طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است.

میلادزند بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تری دی مکس 2013

Autodesk 3D Studio Max 2013

 

 

 

نرم افزار تری دی مکس، اگر قدرتمند ترین نرم افزار انیمیشن سازی نباشد، حداقل معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار انیمیشن سازی در بین فارسی زبانان است.

 

انواع کتاب های آموزش  3D Max و کلاس ها و آموزشگاه های مختلفی که در آنها این نرم افزار را تدریس میکنند، نشان دهنده اوج محبوبیت و کاربرد بالای این نرم افزار است.

 

ضمن اینکه از قدرت بالا و توانایی های بینظیر 3D Max نباید غافل شد. در اکثر انیمیشن ها و جلوه های کامپیوتری در فیلم سازی، ردپایی از 3D Max به چشم میخورد. این نرم افزار، مجموعه ای از خلاقانه ترین و بهترین ابزارها را برای طراحی 3 بعدی و انیمیشن در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

بی دلیل نیست که هرجا صحبت از ساخت انیمیشن 3 بعدی میشود، ناخودآگاه ذهن شما معطوف نرم افزار تری دی مکس میشود.

 

میلادزند بازدید : 128 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رتوش عکس صورت

PT Portrait

 

 

 

هرچند تمام نرم افزارهای معروف گرافیکی (مثل فتوشاپ) امکان رتوش صورت را دارند، ولی رتوش حرفه ای با این نرم افزارها نیاز به مهارت بالایی دارد. به همین دلیل در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن به راحتی میتوانید عکس چهره را رتوش کرده و آن را زیباتر کنید.

 

نرم افزار PT Portrait مخصوص روتوش چهره (پرتره) میباشد. این نرم افزار محیط ساده تری نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ویرایش عکس دارد. چون امکانات آن فقط برای رتوش و آرایش چهره طراحی شده است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را درست مثل یک طراح حرفه ای رتوش کنید. کارهایی مثل برداشتن خال و لک، روشن کردن رنگ پوست، سفید کردن دندان ها، آرایش موها، گریم صورت، حذف قرمزی چشم، رفع چین و چروک پوست، و ... توسط این نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.

 

میلادزند بازدید : 90 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت آسان کافی نت

Antamedia Internet Cafe 7.5

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای مدیریت کافی نت وجود دارند. اما یا بسیار ساده هستند و امکانات کمی دارند، و یا آنقدر پیچیده هستند که کار با آنها سخت و دشوار است.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای مدیریت کافی نت به شما معرفی میکنیم که هم امکانات خوب و قابل قبولی دارد و هم کار با آن خیلی سخت نیست. اگر شما اطلاعات مختصری در مورد شبکه و مدیریت کافی نت داشته باشید، با چند ساعت کار با این نرم افزار میتوانید کاملا در آن تسلط پیدا کنید.

 

نام این نرم افزار، Antamedia Internet Cafe است که به تازگی نسخه جدید آن (نسخه 7.5) منتشر شده.

 

این نرم افزار هم مثل برنامه های مشابه، دو بخش Client و Server دارد. که بخش Client باید روی کامپیوترهای کاربران (کلاینت ها) ، و بخش Server روی کامپیوتر اصلی مدیر کافی نت نصب شود. سپس از طریق بخش سرور میتوانید تمم کامپیوترهای کلاینت را تحت نظر بگیرید و مدیریت نمایید.

 

کارهایی مثل جلوگیری از خاموش کردن کامپیوترها، نحوه دسترسی کاربران به اطلاعات هارد دیسک، اجازه دسترسی کاربران به برنامه های نصب شده، محاسبه میزان ترافیک مصرفی و صورت حساب هر کاربر، تنظیم پهنای باند مجاز هر کلاینت، و ... از طریق این نرم افزار قابل انجام است.

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 551
  • بازدید کلی : 31,272
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود