loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 721 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ریاضیات

Maple 16

 

 

 

 

نرم افزار Maple بدون شک بهترین نرم افزار ریاضیات است. این نرم افزار توانایی حل معادلات ریاضی، رسم انواع نمودار و گراف، محاسبات جبری و منطقی، محاسبات هندسی، حل توابع پیچیده، و ... را دارد.

 

به همین دلیل هم هست که دانشجویان رشته های ریاضی و مهندسی همگی با این نرم افزار سروکار دارند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار Maple به همراه سه Addon پرکاربرد آن را برای شما آماده کرده ایم.

 

میلادزند بازدید : 96 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل 3D Max 2013

(دانلود اختصاصی از طی دانلود)

 

 

 

 

نرم افزار 3D Max معروف ترین نرم افزار برای طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. از این نرم افزار به دلیل امکانات محاسباتی و مهندسی که دارد، علاوه بر ساخت انیمیشن برای طراحی سازه های معماری و صنعتی نیز استفاده میشود.

 

یکی از ویژگی های مثبت نرم افزار تری دی مکس، سازگاری آن با پلاگین ها و افزونه های مختلف است. همین افزونه ها هستند که امکان کاربری های مختلف را فراهم میکنند. از یک طراحی ساده 3 بعدی گرفته تا ساخت انیمیشن برای بازی های کامپیوتری، و یا طراحی معماری ساختمان. نرم افزار 3D Max از عهده همه اینها بر میآید.

 

 

 

 

میلادزند بازدید : 92 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی

ProgeCAD 2013 Professional 13

 

 

 

نرم افزار ProgeCAD مخصوص طراحی مدل های صنعتی میباشد. این نرم افزار میتواند بر اساس معیارها، پارامترها، و اندازه های مورد نظر کاربر، طرح نهایی را مدل سازی کرده و به صورت 3 بعدی نمایش دهد.

 

هرچند امکانات نرم افزار ProgeCAD به پای نرم افزاری مثل اتوکد نمیرسد، ولی محیط ساده تر و قابلیت های منحصر به فرد آن باعث شده است تا بسیاری از طراحان، این نرم افزار را به اتوکد ترجیح دهند.

 

اما نرم افزار ProgeCAD فقط برای مدل سازی نیست. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نقشه کشی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی نقشه های ساختمانی، طراحی دکور و معماری داخلی، و... میباشد.

 

میلادزند بازدید : 119 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت اتوران برای CD و DVD های مالتی مدیا

Autorun Pro Enterprise II v6

 

 

حتما شما هم CD یا DVD هایی که منوی اتوران دارند را دیده اید. این منوهای اتوران بستگی به اینکه محتویات CD یا DVD چه چیزی باشد امکان نصب نرم افزار، پخش فیلم یا صدا، مطالعه متن، مشاهده عکس، و غیره را در اختیار کاربر قرار میدهند. این اتوران ها معمولا با نرم افزارهای مخصوص این کار ساخته میشوند.

 

یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای ساخت منوی اتوران، نرم افزار Autorun Pro Enterprise است. توسط این نرم افزار و بدون نیاز به برنامه نویسی، میتوانید منوهای مالتی مدیا (چند رسانه ای) طراحی کنید.

 

میلادزند بازدید : 98 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استاندارد نمایش PDF (پی دی اف)

Adobe Reader XI 11

 

 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.

 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.

 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.

 

تنها چیزی که نیاز دارید یک نرم افزار برای نمایش PDF است. تا پیش از این، نرم افزار استاندارد نمایش فایل های PDF با اسم Adobe Acrobat Reader ارائه میشد. اما نسخه های جدید این نرم افزار Adobe Reader نام دارد. چرا که علاوه بر فرمت PDF ، قادر به نمایش سایر فرمت های نرم افزارهای Adobe نیز هست.

 

میلادزند بازدید : 101 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

 

میلادزند بازدید : 120 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل درایورهای ویندوز 7

 

 

 

Windows 7 Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. اگر چه ویندوز 7 بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود.

 

معمولا به همراه هر قطعه سخت افزاری، یک CD حاوی برنامه راه انداز (Driver) نیز وجود دارد. همچنین هر کمپانی تولید کننده سخت افزار، آخرین درایور های آپدیت شده قطعات را در سایت خود قرار میدهد.

 

پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، جدیدترین درایور های مورد نیاز برای نصب سخت افزار ها در ویندوز 7 را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی درایور تمام قطعات سخت افزاری بوده و بر اساس مدل قطعات دسته بندی شده است.

 

اگر CD راه انداز (درایور) یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید و یا میخواهید جدیدترین نسخه آن را داشته باشید، این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.


برخی از سخت افزارهای جدید، دارای درایورهای جداگانه برای نصب در ویندوزهای 32 و 64 بیتی هستند. در این مجموعه نیز برای این گونه سخت افزارها، هم نسخه 32 بیتی و هم نسخه 64 بیتی درایور آنها قرار داده شده است.

 

درایور های ارائه شده علاوه بر کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) ، برای لپ تاپ هم قابل استفاده است.

 

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 31,343
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود