loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 200 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود دات نت فریم ورک 3.5، مخصوص ویندوز 8

Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

 

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب ویندوز 8 با آن مواجه میشوند، نبودن دات نت فریم ورک 3.5 است.

 

بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند برای اجرای صحیح نیاز به Microsoft .NET Framework 3.5 دارند.

 

به همین دلیل در این مطلب، برنامه نصب Microsoft .NET Framework 3.5 مخصوص ویندوز 8 را برای شما آماده کرده ایم.

 

میلادزند بازدید : 90 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Defrag کردن هارد دیسک در سیستم عامل مک -

iDefrag v2

 

 

در طول زمان، فایل های زیادی بر روی هارد دیسک نوشته می شوند و پاک می شوند. هر بار که می خواهید فایل جدیدی را روی کامپیوتر خود کپی کنید، سیستم عامل شروع به نوشتن اطلاعات روی دیسک می کند و در اولین فضای خالی که پیدا می کند اطلاعات را ذخیره می کند. اگر فایل بزرگ باشد، ممکن است به صورت پراکنده و در نقاط مختلف دیسک ذخیره شود. همین مسئله باعث می شود بعد از گذشت مدتی، ده ها هزار فایل به صورت پراکنده و در نقاط مختلف دیسک ذخیره شده باشند. حالا هر بار که سیستم قصد خواندن یک فایل را داشته باشد، باید اطلاعات آن را از نقاط مختلف دیسک جمع آوری کند و همین باعث کند شدن سرعت دسترسی به فایل ها و در نتیجه کند شدن سیستم می شود.

نرم افزار های مختلفی برای مرتب کردن فایل ها بر روی دیسک وجود دارند. به عملیات مرتب کردن فایل ها، در اصطلاح Defrag کردن گفته می شود. یکی از نرم افزارهای خیلی خوب برای Defrag کردن اطلاعات در کامپیوتر های مکینتاش، نرم افزار iDefrag است. که در این مطلب می توانید آن را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

میلادزند بازدید : 157 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات بین iOS و کامپیوتر -

DiskAid 5.10

 

 

 

 

دستگاه هایی که از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS استفاده می کنند (مثل آیفون و آیپد) ، برای تبادل اطلاعات با کامپیوتر محدودیت هایی دارند. اگر این دستگاه ها را به کامپیوتر وصل کنید، فایل ها و پوشه های موجود در آنها به شکلی که در سایر دستگاه ها قابل مشاهده هستند، در دسترس نیست. دلیل این مشکل هم وسواسی است که اپل برای جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به فایل های موجود در دستگاه ها دارد.

 

اما توسط نرم افزار DiskAid ، انتقال اطلاعات بین دستگاه های مبتنی بر iOS و کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است. با کمک این نرم افزار، شما قادر به مشاهده محتویات حافظه این دستگاه ها (درست مثل یک حافظه USB) خواهید بود و به راحتی می توانید فایل ها و فولدر های دلخواهد خود را کپی کنید.

میلادزند بازدید : 113 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت FTP در لینوکس -

CrossFTP Professional 1.76a

 

CrossFTP Professional یک پل ارتباطی میان رایانه ی شما و سرورهای FTP است. با این برنامه می توانید به صورت همزمان به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون بپردازید . با قابلیت توربوی این نرم افزار می توانید سرعت ارسال و یا دریافت اطلاعات خود را تقویت کنید و با زمانبدی و یا قرار دادن دستور پس از اتمام آپلود ، با برنامه ریزی به آپلود و دانلود از سرورهای اف تی پی بپردازید . این برنامه هم اکنون برای سیستم عامل لینوکس و با فرمت DEB آماده ی دریافت می باشد.

 

 

میلادزند بازدید : 98 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس برای لینوکس - Mozilla Firefox 9.0 Linux

(دانلود اختصاصی از طوطی دانلود)

 

 

در این مطلب، نسخه جدید مرورگر فایرفاکس مخصوص سیستم عامل لینوکس ارائه شده است.

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب به خاطر کیفیت و کارایی بالایش، هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا (مانند Internet Explorer و Opera) و حتی شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات باشد.

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up ، از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. فایرفاکس مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد. این مرورگر می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها ، کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه ، و همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. در ادامه مطلب می توانید این مرورگر محبوب را برای لینوکس دانلود کنید.

 

میلادزند بازدید : 99 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اوقات شرعی و پخش اذان

Athan for 6 Milion Cities 4.2

 

 

گاهی اوقات آنقدر مشغول کارهای خود با کامپیوتر هستیم که از زمان غافل شده و نماز اول وقت را از دست میدهیم. نرم افزار اذان و اوقات شرعی میتواند با پخش خودکار اذان در پنج نوبت شبانه روز، وقت نماز را به کاربران یادآوری کند.

 

این نرم افزار طبق گفته سازنده آن میتواند زمان دقیق اذان را برای تمام شهرهای جهان محاسبه کرده و به طور منظم و خودکار پخش کند. کافی است تا شهر محل سکونت خود را از لیست شهرهای آن انتخاب کنید.

 

 

میلادزند بازدید : 107 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مایکروسافت سیلورلایت

Microsoft Silverlight 5.1

 

 

سیلورلایت چیست؟

سیلورلایت یکی از جدیدترین فناوری های ارائه شده از طرف مایکروسافت است. که امکان هماهنگ سازی برای اجرای انیمیشن، موسیقی، عکس، و سایر فایل های چند رسانه ای تحت وب را فراهم میکند.

 

به همین دلیل است که بسیاری از افراد، سیلورلایت را رقیبی تازه برای فرمت Flash میدانند.

 

اما هدف اصلی کمپانی مایکروسافت از ارائه این فناوری، کمک به توسعه برنامه های تحت وب است. در واقع برنامه نویسان میتوانند با کمک Runtime های سیلورلایت، امکان پخش مدیا های مختلف را در اپلیکیشن های خود داشته باشند. و همزمان از کد های Java و Ajax نیز استفاده کنند.

 

به این ترتیب کاربران میتوانند با نصب پلاگین Microsoft Silverlight ، تمام فایل هایی که برای ساخت آنها از این تکنولوژی استفاده شده است را بدون نیاز به برنامه های جانبی مشاهده کنند.

 

شاید بتوان به زبان ساده تر، Microsoft Silverlight را با Adobe Flash Player مقایسه کرد. با این تفاوت که Microsoft Silverlight مخصوص اجرای فایل های تولید شده با فناوری های مایکروسافت است.

 

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 31,288
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود