loading...
2TDOWNLOAD
میلادزند بازدید : 113 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار هوشمند بکاپ گیری از درایور نصب شده سخت افزارها

Driver Genius 12

 

 

 

هر کدام از سخت افزارهایی که روی کامپیوتر نصب شده اند، درایور مخصوص خود را دارند. هر چند ویندوز به صورت خودکار بیشتر سخت افزارها را نصب میکند، ولی استفاده از درایور مخصوص اولویت دارد. معمولا به همراه هر سخت افزار (مثل مادربرد، کارت گرافیک و صدا، مودم، و ...) CD درایور آن نیز ارائه میشود.

 

اگر نصب درایور تک تک سخت افزارها بعد از نصب ویندوز برای شما دشوار است، میتوانید توسط یک نرم افزار جالب و کاربردی، از درایور های نصب شده بکاپ بگیرید. سپس هر بار که ویندوز خود را عوض کردید به راحتی میتوانید درایور کلیه سخت افزار ها را با یک کلیک نصب کنید! همچنین اگر لپتاپ یا کامپیوتری دارید که کلیه درایورهای آن نصب شده ولی CD درایور های آن را گم کرده اید (و یا از اول هم نداشته اید) این نرم افزار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

نرم افزار Driver Genius مخصوص همین کار است. این برنامه میتواند کلیه درایور های نصب شده در ویندوز را شناسایی کرده و از یک، چند، و یا همه آنها بکاپ بگیرد. این بکاپ به صورت یک فایل اجرایی ذخیره میشود. یعنی برای نصب مجدد درایورها نیازی به نصب برنامه Driver Genius ندارید.

 

 

میلادزند بازدید : 123 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار اطلس نشنال جئوگرافیک، مخصوص موبایل (آیفون)

- National Geographic World Atlas iOS

 

موسسه نشنال جئوگرافیک (National Geographic) یکی از بزرگ ترین موسسات جهان است که در زمینه معرفی آثار طبیعی، باستان شناسی، زیست شناسی، و جغرافیا فعالیت میکند. این موسسه غیردولتی بوده و توسط گروه های مردمی اداره میشود. به همین دلیل یکی از بزرگترین مراجع برای دسترسی به اطلاعات درباره کره زمین است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزار موبایل اطلس نشنال جئوگرافیک را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار نسخه iOS بوده و روی موبایل های آیفون و تبلت های آیپد قابل استفاده میباشد.

 

توسط این نرم افزار میتوانید به اطلاعات و عکس های بسیار دقیق ماهواره ای (همراه با جزئیات) در مورد کره زمین دسترسی پیدا کنید.

 

 

میلادزند بازدید : 98 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم و خنده دار شلیک به میوه ها -

The Juicer 1.2 PC Game

 

 

یک اتفاق عجیب در مزرعه افتاده است. یک کود شیمیایی جدید باعث شده است تا میوه ها و سبزیجات دچار جهش ژنتیکی شده و به موجوداتی مضحک تبدیل شوند. آنها انسان ها را مقصر میدانند و قصد حمله به شما را دارند! پس اسلحه خود را آماده کنید و برای یک جنگ خنده دار آماده شوید!

 

بازی The Juicer در سبک بازی های هدف گیری و شلیک بوده و دارای گرافیک کارتونی، و داستانی بامزه و سرگرم کننده است.

 

 

میلادزند بازدید : 119 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار برش فیلم

Boilsoft Video Splitter 7

 

 

 

به دنبال یک برنامه ساده، کوچک، و بی دردسر برای برش فیلم هستید؟ نرم افزار Boilsoft Video Splitter را امتحان کنید.

 

این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست، مخصوص برش قسمت های دلخواه فیلم، و یا چند تکه کردن فایل های ویدیویی است. توسط این نرم افزار میتوانید قسمت های مورد نظر را از فیلم حذف کرده و سپس آن را دوباره ذخیره کنید. و یا میتوانید یک فیلم طولانی را به چند قسمت کوچک تر تقسیم نمایید.

دانلود با حجم 12.5 مگابایت

 

میلادزند بازدید : 81 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک - Media Player Classic Home Cinema 1.6.4

 

 

نسخه جدید مدیا پلیر کلاسیک، یعنی Media Player Classic Home Cinema 1.6.4 منتشر شد!

 

نرم افزار Windows Media Player ، در ویندوز 98 و ME و 2000 ، ظاهری ساده داشت. و البته همین سادگی علاقمندان مخصوص خود را هم داشت. به همین دلیل وقتی ویندوز XP با مدیاپلیر جدیدش عرضه شد، باز هم نسخه ای ساده که دقیقا شبیه به مدیاپلیر قدیمی ویندوز بود را می شد در پوشه Windows Media Player ویندوز پیدا کرد. البته این مدیا پلیر ساده، در ویندوز 7 حذف شد و فقط همان مدیا پلیر اصلی باقی ماند.

چند سال پیش، یک مدیا پلیر ساده اما بسیار حرفه ای تولید شد که نامش Media Player Classic یا مدیا پلیر کلاسیک بود. این مدیا پلیر، دقیقا شبیه به مدیا پلیر قدیمی ویندوز است و برای هواداران آن ساخته شده است. در طی این چند سال، نسخه های مختلفی از این مدیا پلیر قدتمند ارائه شده است. در این مطلب می توانید جدیدترین نسخه از Media Player Classic ، یعنی نسخه 1.6.4 را که هفته پیش منتشر شده است دانلود کنید.

 

 

میلادزند بازدید : 79 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت و اجرای دیسک های بلوری

iDeer Blu-ray Player 1.1

 

 

دیسک های بلوری (Blu-ray) با ظرفیت ذخیره سازی بین 50 تا 100 گیگابایت ، رفته رفته جای خود را باز کرده اند. همانطور که برای رایت و مشاهده DVD نیاز به درایور DVD دارید، برای استفاده از یک دیسک بلوری نیز به یک درایو مخصوص Blu-ray احتیاج است.

 

علاوه بر این، برای کار با دیسک های Blu-ray به نرم افزارهای مخصوص آن نیز احتیاج خواهید داشت.

 

یکی از این نرم افزارها، iDeer Blu-ray Player است که امکان پخش محتویات صوتی و تصویری از دیسک های Blu-ray را فراهم میکند. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم و موسیقی هایی که روی دیسک های بلوری ذخیره شده است را اجرا کنید.

 

راهنما

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، بامدیریت در میان بگزارید

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بهترین پایگاه دانلود ایران-دانلودنرم افزار-موزیک-فیلم و مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 557
  • بازدید کلی : 31,278
  • کدهای اختصاصی
    جعبه دانلود